inspecteur-boelens-school

Samenwerkingen

De IBS wil midden in de samenleving van Schiermonnikoog staan. Het voortgezet onderwijs is mede bedoeld om leerlingen voor te bereiden om hun plek binnen de maatschappij te verwerven. De slogan “de maatschappij zijn wij” die de overheid in het verleden gebruikte is nog steeds van kracht en ook de Inspecteur Boelensschool wil graag met de ons omringende wereld samenwerken.

Dat doen we al met stage biedende bedrijven, de gemeente Schiermonnikoog, basisschool Yn de Mande het Dockinga College en diverse vrijwilligersorganisaties. Maar we willen graag meer. Zeker in de toekomst waar een Leer- en Ontwikkelcentrum (LOC) een goede garantie kan bieden om het voortgezet onderwijs voor Schiermonnikoog te behouden. Het zou mooi zijn als diverse partijen die nu actief zijn op Schiermonnikoog onderdeel zouden kunnen uitmaken van een dergelijk LOC.

Wij staan open voor ideeën en initiatieven.

Wij beantwoorden graag al uw vragen

Heeft u een vraag of wilt u graag meer informatie over onze school? Dan kunt u gebruik maken van het contactformulier of ons bellen op 0519 – 531620.

Wilt u liever direct contact met een van onze medewerkers? Ga dan naar de contactpagina voor alle contactgegevens.

Bekijk contactgegevens

Vul in en verstuur