Schoolregels Inspecteur Boelensschool

1. Vanwege toegankelijkheid van het schoolplein graag de fietsen in de rekken zetten.
  2. Gedraag je op het plein en in de school zo, dat anderen er geen hinder van hebben.
  3. Als je ziek bent moeten je ouders dit melden bij de school voor het begin van de lessen. Mocht je tijdens de lessen ziek worden, meld je dit bij de docent waar je in de les bent.
  4. Buiten je lessen mag je met toestemming van een docent in een lokaal zijn, anders niet.
  5. Vrij vragen voor bezoek aan tandarts, orthodontist e.d. kan via het formulier Extra Verlof door je ouders/verzorgers aangevraagd worden. Inleveren bij de directie.
  6. Tijdens de lessen geen etenswaren en drinken gebruiken, telefoon uit en in het bakje.
  7. In school hang je je jas en evt. hoofddeksel aan de kapstok en draag je geen aanstootgevende kleding.
  8. Wanneer je geen huiswerk of opdrachten hebt kunnen maken meld je bij de docent aan het begin van de les.
  9. Repetities inhalen regel je zelf binnen een week met de docent.
  10. Als je niet kunt meedoen met de gymles neem je een briefje mee van je ouders/verzorgers en je bent gewoon in de sporthal aanwezig.
  11. Boeken zijn in bruikleen en moeten worden gekaft en voorzien van naamsticker. Vermissing of beschadiging wordt in rekening gebracht.
  12. De laptop krijg je in bruikleen en deze bewaar je in de beschermhoes. Verlies of beschadiging wordt in rekening gebracht.
  13. Bij diefstal wordt de politie ingeschakeld. Zonder toestemming blijf je af van andermans spullen.
  14. Roken, alcohol, energy drinks, drugs, wapens en balspelen zijn in school en op het plein verboden.
  15. Zorg dat je op tijd in de les bent.
  16. De mediatheek is een stilteruimte waar je rustig mag werken als je toestemming hebt van de docent.